«Rezervācija nav apstiprināta» Atklājam rezervācijas atteikuma noslēpumus

Jūs izvēlējāties ceļojumu, parakstījāt līgumu ar tūrisma aģentūru un samaksājāt avansu par ceļojumu. Šķiet, ka tagad var izelpot un mierīgi vākt koferus. Bet diemžēl tas tā nav… Viesnīca var neapstiprināt rezervāciju.

Apskatīsim, kas notiek ceļojumu aģentūrā pēc tam, kad esat izvēlējies ceļojumu: aģentūra rezervē ceļojumu operatora tiešsaistes rezervācijas sistēmā. Operators apstrādā pieteikumu un nosūta viesnīcai pieprasījumu par numuru pieejamību konkrētajos datumos konkrētajā kategorijā un uz nepieciešamo personu skaitu. Gaidām viesnīcas apstiprinājumu. Tikai pēc tam, kad saņemts apstiprinājums no viesnīcas puses, varat būt pārliecināti, ka lidosiet uz to viesnīcu, kuru izvēlējāties.

Kāpēc viesnīca var neapstiprināt rezervāciju? Tas notiek tad, kad viesnīcā vairs nav brīvu numuru šajā kategorijā šajos datumos vai arī viesnīca ir pilnībā apturējusi rezervāciju konkrētajos datumos (sauktā – stop sale). Šādā gadījumā aģentūra piedāvā tūristam alternatīvus variantus (cita numura kategorija, cita viesnīca, citi datumi). Ja piedāvātie varianti klientam nav piemēroti, rezervācija tiek atcelta un priekšapmaksa tiek atgriezta.

Kā jau sapratāt, ceļojumu aģentūra nevar ietekmēt rezervācijas apstiprināšanu vai neapstiprināšanu. Mēs vienmēr esam mūsu tūrista pusē un maksimāli aizstāvam viņa intereses. Iespējamība, ka rezervācija var nebūt apstiprināta, ir daudz augstāka augstas sezonas laikā, svētku datumos un tad, kad līdz ceļojumam ir palicis pavisam maz laika (degošas tūres). Ārpus sezonas un starpsezonas laikā šāda situācija ir ļoti reta.

Vai gribat uzzināt triku, kā izvairīties no situācijas, kad viesnīca neapstiprina rezervāciju? Viss ir vienkārši! Jo ilgāk līdz Jūsu izvēlētajam ceļojumam, jo mazāka iespējamība, ka viesnīca neapstiprinās rezervāciju. Ja rezervējat viesnīcu agrā rezervācijas periodā, iespējamība, ka rezervācija netiks apstiprināta, ir praktiski vienāda ar nulli.

atgriezties